Vanzari
Inchirieri
Agenția imobiliară Stil Imobil
businessCall Center la Stil Imobil in Iasi
Proprietati publicate0
FISA POSTULUI CALL CENTERACTIVITATI1.. Receptionarea apelurilor telefonice si directionarea acestora De notat clientii in registru si in CRM cu cat mai multe detalii De raspuns la mesaje de pe chat, mesagerie telefon, whatapp, facebook etc EVIDENTA PROPRIETARI-COMPARI IMOBILIARE-de facut registru intrari proprietati, cu data si cat mai multe detalii scrise,de alocat agentilor si de verificat daca s-au preluat si publicat in site, Se noteaza in registru daca este alocat si nepublicat-termen maxin 2 zile. ATRIBUTII, SARCINI Primirea clientilor si comunicarea cu acestia intr-o maniera profesionala si eleganta. Capacitatea de a gasi solutii in situatii limita. Servicii de protocol ( servirea clientului cu apa/ceai/cafea). Supravegherea in permanenta a clientilor, preocupându-se de buna lor deservire si informare corecta. Raspunderea cu promptitudine la solicitarile clientului. Asigurarea unui climat de destindere si armonie. Asigurarea ordinii si curateniei la locul de munca si de aplicarea tuturor masurilor de curatenie si igiena. Pastrarea si folosirea corecta a dotarilor în folosinta: aparatura, mobilier, consumabile, etc Respectarea normele de securitate a muncii si PSI. Utilizarea si pastrarea in bune conditii a echipamentelor din dotare si asigurarea colectarii corecte a resturilor si deseurilor. Respectarea secretului profesional si al codului de etica profesionala. Actualizarea cunostintelor profesionale, prin studiu individual sau alte forme de educatie continua si conform cerintelor postului. Stabilirea necesarului de consumabile pentru personalul companiei si comandarea consumabilelor necesare. Indeplinirea oricarei sarcini trasate de superiorul direct sau de catre directorul general Sarcini comune: Emitere bonuri fiscale pentru clientii cumparatori si de trecut in evidenta bonurilor; Curatenie zilnica; Evidenta avansurilor incasate in firma, precum si a chiriilor;